Ansambelska igra
Vsakodnevno srečevanje učencev z glasbo pri pedagoškem in terapevtskem delu je v čim večji meri nujno in zaželeno. Učenci, ki so vključeni v INSTRUMENTALNO SKUPINO pa imajo na področju ansambelske igre nalogo, da pripravljajo skladbe za nastope in snemanja.
Estetsko izvajanje preprostih skladb, za katere je potrebno pripraviti prilagoditve in priredbe, zahteva od učencev urjenje pravilne tehnike igranja na izbranem instrumentu, urjenje posluhov, predvsem pa veliko vztrajnosti in discipline pri delu. Vsak član se mora natančno naučiti svoj ritmično melodični motiv, ki ga skupaj z ostalimi člani skladno prepleta v melodije in harmonije, da nastane glasbeni izdelek.
To pa je poseben izziv za vsakogar, saj je potrebno pri izvajanju doseči skupinsko povezanost skozi glasbene elemente. Poleg tega mora biti glasbena izvedba lepa, tekoča, v primernem tempu in z ustrezno interpretacijo.
Učenci preko instrumentalne igre krepijo odnos do glasbe, kritičnost do svojega izvajanja, veselje ob doživljanju osebnih uspehov ter veliko potrditev in pozitivnih odzivov publike na nastopih.
Posebno dragocena so snemanja. Posnetki beležijo čas, shranjujejo opravljeno delo v obliki glasbenih izvedb in omogočajo občasno izdajo zgoščenk.
V letošnjem letu delujeta dve instrumentalni skupini: eno skupino sestavljajo mlajši člani, to so učenci 3. in 4. razred OŠPP NIS, njihova mentorica je Lucija Praček, druga pa je skupina mladostnikov vključenih na 3., 4., in 6. stopnjo PP VIZ, njihova mentorica je Loredana Sajovic.